AURREKO EDIZIOAK > 2016-2017

- Liburua, irakurlea eta egin beharreko lanaren arteko bitartekari lana egitea dagokio bitartekariari.

- Book trailerra Euskara, Literatura edo Irakurketa bezalako ikasgaietan isolatuta lantzea baino hobe da Ikusentzunezkoak, Teknologia edo Informatika bezalako ikasgaiekin batera lantzea. Horrela, bitartekari bat baino gehiago izango dute ikasleek laguntza behar dutenerako.

- Kasu gehienetan ikasleak alde teknologikoarekin ez du arazorik izango, baina book trailerraren edukia behar bezala osatzeko laguntza edo orientazioa eskertuko ditu.

- Ikasleek alde teknologikoarekin arazoak dituztenean eta irakasleak berak lagundu ezin dienean, ikastetxean arlo horretan dabilen profesionalaren laguntza lortzea izango litzateke onena.

- Liburuaren gai nagusia, generoa, mezua, protagonisten ezaugarriak, garai historikoa, gertaera historikoak... irakurgaiak era askotan landu daitezke eta liburu bakoitzari zuku handia atera dakioke. Horretarako eskura dituzue Aurtengo Proposamena osatzen duten liburuen unitate didaktikoak (liburu bakoitza klikatuta deskargatu ahal izango duzue PDF formatuan).

- Gogoan izan literatura eta irakurketa sustatzea direla lehiaketaren helburuak, nahiz eta horretarako bitartekari gisa teknologia berriak hautatu ditugun. Hortaz, liburua ondo lantzeak book trailerrarentzat gidoi on bat osatzeko aukera gehiago emango dizkie ikasleei.

- Book trailerrak haur eta gaztetxoak irakurketara erakartzeko baliabide ezin aproposagoak dira. Hortaz, argi izan helburua eta gozatu!

Material osagarria

  • Booktrailerrak, haurrak irakurketara erakartzeko bidea | Ikusi
  • Booktrailers en el aula: una mirada diferente a la lectura | Ikusi